Waardhuizen: werkzaamheden Hoge Oldersdijk

De werkzaamheden duren tot en met 21 juni

kombord Waardhuizen

Vanaf 2 april werken we aan de Hoge Oldersdijk in Waardhuizen. De werkzaamheden duren tot en met vrijdag 21 juni.

Werkzaamheden

• Brabant Water vervangt de hoofdtransportwaterleiding ;
  • We vervangen de duiker in de watergang door een duiker met een grotere diameter.
  • We vervangen de asfaltverharding. De nieuwe verharding wordt 5 meter breed en wordt voorzien van fietssuggestiestroken.

Omleiding

Gemotoriseerd verkeer wordt omgeleid. Verkeer van en naar Babyloniënbroek wordt omgeleid via de de Almweg (N322), N267, Neer Andelseweg, Biesheuvelweg, Midgraaf en Mostaardweg en omgekeerd.

Fietsers kunnen via een tijdelijk aangelegd fietspad langs de werkzaamheden fietsen.

Vragen?

Stel ze gerust aan Henk Valkis via h.valkis@gemeentealtena.nl of Justin Leemans via J.leemans@gemeentealtena.nl of bel naar 0183 – 51 61 00.