Voor ondernemers: deelnemen aan het Altena Isolatie- en Bespaarfestival

Biedt uw bedrijf oplossingen voor het besparen van energie of opwekken van duurzame warmte? Voor Altena’s Isolatie- en Bespaarfestival zoekt de gemeente ondernemers die hun duurzame woonoplossingen willen laten zien. Denk aan vloerisolatie, isolerend glas en warmtepompen.

Woning verduurzamen

Het gratis festival voor inwoners van Altena wil woningeigenaren helpen bij het verduurzamen van hun huis en besparen van energie. Heeft u een oplossing die daarbij helpt? En kunt u die zaterdag 19 oktober zo concreet mogelijk laten zien en erover vertellen? Dan komen wij graag met u in contact.

Zaterdag 19 oktober

Het festival vindt plaats bij het Altena College in Sleeuwijk, zaterdag 19 oktober van 10.00 tot 16.00 uur.

Kijk voor meer informatie en aanmelden van uw bedrijf op www.gemeentealtena.nl/isolatiefestival en klik op ‘Deelnemen voor bedrijven’.