Kom naar het evenement 'Ontmoeten en samen bewegen'

Oproep aan inwoners:

Kom gezellig langs en kijk, of doe mee. Iedereen is welkom: mensen met dementie of geheugenproblemen, mantelzorgers, jong en oud.

Vragen kunt u stellen via e-mail: Vitaliteit@gemeentealtena.nl

Heel graag tot 21 september!

Oproep aan organisaties en verenigingen:

Help mee om te laten zien dat bewegen en sporten essentieel zijn voor een vitaal leven!

Geef inwoners met dementie en hun mantelzorgers op een laagdrempelige manier de kans om kennis te maken met sport- en andere activiteiten, zodat zij sociaal actief kunnen blijven.

Ontmoet collega-organisaties en verenigingen. En werk samen aan het ontwikkelen van meer mogelijkheden voor bewegen en ontmoeten.

Mee doen aan het evenement? Meer informatie of aanmelden? Stuur dan een email naar: vitaliteit@gemeentealtena.nl