Hank: werkzaamheden Zwaanstraat / Roerdompstraat en Reigerstraat

kombord Hank

Aannemer Pauw Dodewaard is gestart met de uitvoering van het vervangen van de riolering in de Zwaanstraat, Roerdompstraat en de Reijgerstraat in Hank.

Werkzaamheden

Het betreft hier het vervangen het DWA-riool en aanbrengen van een HWA-afvoer en het aanbrengen van nieuw straatwerk.

Planning

De werkzaamheden zijn naar verwachting medio februari 2025 gereed. Dit is afhankelijk van de weersomstandigheden

De werkzaamheden worden in diverse fases uitgevoerd en de start van de werkzaamheden is in de Zwaanstraat ter hoogte van de Jachtsloot/Kerkstraat.

Omleiding

Gedurende de werkzaamheden worden de betreffende straten in fases afgesloten en zal het verkeer ter plaatsen worden omgeleid.

Momenteel is de Roerdompstraat en de Reigerstraat bereikbaar via de Aalscholverstraat.

Afvalinzameling

Op de dag van de afvalinzameling zal de aannemer zo nodig de afvalcontainers verzamelen naar een locatie waar deze kunnen worden opgehaald.

Vragen?

Stel ze gerust aan de heer Henk Valkis via h.valkis@gemeentealtena.nl of Patrick Nieuwerth via p.nieuwerth@gemeentealtena.nl of bel naar 0183 – 51 61 00.