A27: werkzaamheden en afsluitingen

Werkzaamheden voor de verbetering van de A27

A27

De komende jaren werkt Rijkswaterstaat aan de verbetering van de A27. De werkzaamheden hebben gevolgen voor de bereikbaarheid van gemeente Altena, houd hier rekening mee.

Planning werkzaamheden

September 2024

• Woensdag 18 september 21.00 uur – donderdag 19 september 05.00 uur nachtafsluiting A27 richting Utrecht tussen knooppunt Hooipolder en knooppunt Gorinchem
  • Donderdag 19 september 21.00 uur – vrijdag 20 september 05.00 uur nachtafsluiting A27 richting Utrecht tussen knooppunt Hooipolder en knooppunt Gorinchem

Oktober 2024

• Vrijdag 4 oktober 22.00 uur – maandag 7 oktober 05.00 uur weekendafsluiting A27 richting Breda tussen knooppunt Gorinchem en knooppunt Hooipolder
  • Zaterdag 12 oktober 21.00 uur – maandag 14 oktober 05.00 uur weekendafsluiting A27 richting Breda tussen knooppunt Gorinchem en knooppunt Hooipolder

Werkzaamheden omliggende wegen

De komende periode voert Rijkswaterstaat onderhoud uit aan de A2, van Oudenrijn (Utrecht) tot Everdingen (Den Bosch). Zo is de A2 vanaf donderdag 15 augustus 21.00 uur tot maandag 19 augustus 5.00 uur afgesloten. Verkeer wordt onder andere omgeleid via de A27. Dit kan ook in onze gemeente wat verkeershinder geven. Houd hier rekening mee. Bekijk voor vertrek altijd de actuele verkeersinformatie op www.vananaarbeter.nl. Meer informatie over alle projecten van Rijkswaterstaat leest u op www.rijkswaterstaat.nl.

Actuele werkzaamheden weten?

Rijkswaterstaat kan data nog wijzigen. Kijk altijd op www.a27houtenhooipolder.nl of www.vananaarbeter.nl voor de actuele werkzaamheden. Daar vindt u ook informatie over omleidingen en alternatieve manieren van reizen.